Piz boé HKE and FLY

Mi is az a hike and fly? röviden: Vegyél egy ultrakönnyű siklóernyős felszerelést (esetünkben ez 3.5kg. kompletten), keress egy jó nagy hegyet, mássz fel rá és repülj le a teteéjőr siklóernyővel.

Dolomitok superfly

Idén sem múlhatott el az ősz a dolomitoki utazás nélkül.

Monaco tandemrepülés

Februárban kis csapatunkal meglátogattuk a riviérát és jókat repülgettünk montecarló felett

Bivakrepülés az alpokban

A siklóernyőzést valamikor az alpok szülte. ez az a hely ahol az első siklóernyős repüléseket véghezvitték. Nekem is ez a kedvenc terepem és mivel már egyre könyebb felszerelések kerülnek a piacra igy lehetőség van a hosszabb táborozó repülésre amit szakszerűen bivakrepülésnek hivnak. Egy bivakrepülésnél minél könyebb felszerelést használunk hogy a hosszabb gyaloglások alatt ne szakadjon le a hátunk. hálózsák, sátor és főző cuccokat is magunkal visszük hogy bárhol felállithassunk éjszakára a táborunkat, és másnap lehetőleg kipihenten és jóllakva tovább induljunk az ismeretlenbe. Egy ilyen felszerelés ultrakönnyű elemekből áll.

Siklóernyővel az alpok felett

Az alpok végigrepülése Nizzától az osztrák határig. Komplett beszámoló nemsokára... A videón Svájc felett kiemelkedés 4000méterre.

Tandemmal a KRN felett

Áprilisban meglátogattuk a szlovén hegyeket. Tandemmal Tolminból átrepültünk olaszországba Genova fölé majd vissza Tolminba. Jártunk  KRN felett is 3200méteren.

Tandemtrájkal a Dunakanyar felett

A motoros siklóernyő azaz a TRIKE (trájk) repülés előnye hogy nem kell hozzá hegyoldal vagy speciális csörlős berendezés és nem függ annyira az időjárástól mint a gyalogos siklóernyőzés. A felszálláshoz elegendő egy 20-30méteres füves vagy betonpálya. További előnye hogy bármelyik irányba bejárhatjuk a környéket hiszen a segédmotor biztositja a felhajtóerőt ezért repülésést kevésbé befolyásolja a szél sőt bármelyik más légijárművel szemben ezzel hosszabb ideig repülhetünk akár alacsonyan, követhetünk folyómedreket vagy repülhetünk hosszan szép tájak felett, ezután pár perc alatt akár 800 vagy 1000méterre is felemelkedhetünk. A magasba kerülés után a motor leállitható és halk siklásban érkezünk vissza a felszálló ponthoz igy átélve a siklórepülés teljes szabadságát.

Dolomitok Marmolada

leszállás a marmolada csúcsán. 2017 szeptember 28án kiutaztunk páran a dolomitokba. nekem a fő célom a marmolada tetején leszállás volt. 3 napig csakis ezt erőltettem- végül kiadta az utolsó napon. és nincs annál jobb érzés mint amikor az álmodozásból végül valóság lesz. mindent visznek az azt megelőző pillanatok is, amikor eljön a felismerés hogy a nagy "mű" most elkészülhet. minden letisztul, minden tökéletesen tisztává válik, nincs olyankor semmiféle ellenfeled. videón az utsó 30perc.

A Tátra siklóernyővel

Már rég óta tervezgettem egy többnapos expedíciót a Tátra környékére. A kedvencem a magashegyi repülés, ezért többnyire az Alpokba járok így ismét oda készűltem de elkezdett komolyabban érdekelni ez a vidék is meg hát a Tátra az mindig is vonzott. 2016 tavasszal hirtelen felindulásól páran kimentünk Donovalyba és sikerűlt egy jót repülni hátra a Tátra felé. így kezdődött és azóta favorit lett ez a hely nálam. Vissza is mentem még kétszer és ezalatt Donovalyból 2 szer is sikerült elérni a kb 50km re elhelyezkedő Tátrát. Útközben átrepültem a kis Fátra felett, Ruzsomberok, majd Liptovskymikulás... a mikulás Tó átrepülése kétszer is sikerült az 5 nap alatt.  Felejthetetlen élmény volt  betekerni a Tátrába...

Siklóernyős tandem Óbuda felett

Egy jól sikerült ajándékrepülés. Megnéztük a Bécsi úti tescót is...

Délvidéki siklóernyős távrepülés

Azt már lehetett sejteni napokkal ezelőtt hogy jó idő lesz mert éjjel fagyott, nappal meg 20fokot melegedett így volt energia a levegőben. 11 re érkeztünk a hegyhez. A felgyaloglás normál tempóban kb. 50 perc de Csülökkel kiléptünk és 35perc alatt fent voltunk. 12 re már kb 50-60an voltak a starthelyen, a helyiek és 4 busznyi ember pöstről. Összepakkintottunk és ott heverészett és várt mindenki...

Siklóernyővel Monacóban

idén februárban céloztuk meg a francia riviérát. 7 napból 6 repülés, kirándulások és szokásos jó hangulat. Végig 10-22 fok között volt a hőmérséklet. napi 2-4 órás repülések is voltak. Ha idén megcsinálod a tanfolyamot jövő év januárjában már ott lehetsz velünk a szokásos monacó túránkon. képek itt: picasaweb.google.com/104723819654572028099/Monaco2015

Chamonixban siklóernyővel

Montblanc és Auglidumidi.. mindenhol 4000feletti csúcsok, vad völgyszelek. gyönyörű volt:

Tolmin a siklóernyőzés mekkája

A június eleji táborunk is komoly repüléseket és rekordokat hozott ugyanezen a helyszínen és most is hatalmas időt fogtunk ki július 18-20 között Tolminban a Szlovéniai alpokban. Mindenki saját rekordott döntött-

Tandemrepülés kupon

Ne a tárgyakat, hanem az élményeket gyűjtsd! Siklóernyős Tandemkupon ajándék videófelvétellel.